Přeskočit navigaci.

Trénink pro ženy

Pondělí, 24. září 2012, autor: Bc. Petra Mikulášková

Tréninky žen jsou odnepaměti tak trochu na pozadí za tréninkem mužů. Je tomu tak, že ženy nemají až tak velkou chuť cvičit v kolektivu mužů ve fitness centrech. I přesto však dnešní sportovní průmysl nabízí formy tréninku určené ženám – funkční kruhový trénink a individualizovaný trénink pro náročné.

Boj s nadbytečnými kily začíná v psychice ženy

Dnes a denně na nás média chrlí obraz dokonalých postav, krásné ženy, které netrápí nadbytečná kila a které tráví spoustu času v posilovně. Spousta žen tyto podněty dennodenně vnímá a neustále tak bojuje se svým tělem.

Základním předpokladem úspěšné změny konstituce těla je přijetí toho, jací jsme. Žena by v prvé chvíli měla přijmout svůj vzhled a zamyslet se nad tím, co od sebe očekává do budoucna.

Jakmile žena přijme svůj vzhled pozitivně, snáze se jí pak redukují nadbytečná kila. Ví, že má své tělo ráda a že mu chce pomoci, aby bylo ještě lepší a měla ho ráda mnohem více. Po tomto přijetí se ženě mnohem lépe redukují nadbytečná kila a i pohyb je pro ni radostí.

Funkční kruhový trénink pro všechny ženy

Redukci nadbytečný kil lze zajistit pravidelným cvičením. Napříč ČR existuje spousta posiloven a fitness center. Právě tato posilovna nabízí speciálně pro ženy tzv. funkční kruhový trénink. Vzhledem k jeho metodickému uspořádání umožní každé ženě poznat všechny svaly svého těla a optimálně je procvičit.

Funkční kruhový trénink pro ženy je veden v kruhu, čímž se myslí specifické uspořádání všech cvičebních aktivit na odlišná stanoviště. Těchto stanovišť je obvykle 6 až 8. Na každém z nich provádí žena jinou cvičební aktivitu, zapojuje odlišné svalové partie. Díky tomuto důmyslnému systému dochází k postupnému procvičení celého těla.

Žena vždy cvičí s váhou svého těla a navíc do průběhu cvičení trenérka zapojuje i cvičební pomůcky. Protože je celý trénink veden pod dohledem trenéra, nemůže se stát, že některé úkony jsou provedeny špatně či s dopadem na zdravotní stav.

Individualizovaný trénink pro náročné klientky

Nicméně ne každé ženě může vyhovovat tato forma tréninku. Díky tomu existuje i zcela individualizovaný trénink pro ženy. Na něm je každé ženě věnováno maximum času, což u funkčního tréninku pro ženy nelze plně zajistit. Každý individuální trénink pro ženy je doplněn i výživovým poradenstvím, na jehož základě se žena dozví, jak se optimálně stravovat.

Veškeré výše zmiňované aktivity najdete i v našem hlavním městě, např. ve fitness centru Hammer Strength Fitness, což je posilovna Praha 9.  Příjemné prostředí, dobrá dopravní dostupnost a ochotní trenéři jsou tím, co ženy tady milují.

manual

Nové články

Doprovodný obrázek Posilovna Kentoya fitness

V jihovýchodní části Prahy najdete příjemné fitness centrum Kentoya. Na své si zde přijdou jak milovníci sportu, tak i n…

Doprovodný obrázek Trénink pro ženy

Tréninky žen jsou odnepaměti tak trochu na pozadí za tréninkem mužů. Je tomu tak, že ženy nemají až tak velkou chuť cvič…

Doprovodný obrázek Ronnie.cz

Jeden z nejobsáhlejších webů věnující se kulturistice, powerliftingu a bojovým sportům v ČR i na Slovensku.

Zobrazit další články

Mohlo by vás zajímat
Kurz instruktora fitness

Kurz pro budoucí instruktory fitness

Domácí sauny

Dopřejte si po náročném posilování relaxaci v domácí sauně.

Apple Watch 4

Hodinky Apple Watch 4 ti pomůžou udělat každý den něco pro zdraví!

Nově přidané firmy

Bikram Yoga České Budějovice

Adresa: Husova 624,

Gym&Cafe Fitness, Velké Přílepy

Adresa: Oldřicha Nového 836, Velké Přílepy

Sportcentrum Delfín

Adresa: B. Němcové 54, České Budějovice

Zobrazit další firmy